bra dag

Dagen har varit mycket bra, solen skiner hela tiden nu så man blir mycket piggare. Har varit in till stan en vända och fixat lite grejer. Sen åkte jag hem till mamma och fikade lite tills min bejb slutade och kom och hämta mig. Han släppte av mig vid farmor, där jag hade lovat pappa att stanna till och äta mat. Fick god mat, potatis, fisk och sås. Jag är helt galen i potatis och sås nu! vet ej varför!! Sen skulle bejb tatuera sig, så då följde jag med. Gick snabbt, så var vi hundvakt ett tag. Sötaste hundarna. Jag fick äntligen äta godis då, har varit sugen hur länge som helst. Sen åkte vi hem till och greja lite och nu har han gått och lagt sig och jag kollar på so you think you can dance finalen. Jättebra, de är så jävla duktiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0