Bantningsprodukter

Alltså, jag vet inte hur många gånger dagligen jag läser om bantningsprodukter eller ser de på tvn. Hur kan det komma så många och nya produkter hela tiden? Det kommer nya varje dag känns det som. Jag har själv aldrig testat något, för jag har aldrig tyckt att jag behövt banta. Så jag vet inte om det skulle fungera. Men om jag skulle vilja banta så skulle jag bara träna och äta nyttigt. Svårare än så är det faktiskt inte? Varför ska man testa en massa, enligt mig, skit hela tiden? Alltså, jag tror att alla nånstans i sitt huvud förstår att det bara handlar om sin egna träning och vad man äter. Och hur mycket man vill det, hur engagerad man är och sånt. Man kan inte träna en vecka och tro att det ska vara klart, utan man måste hålla på så hela tiden. Och jag vet inte vad ni säger men jag mår bra av att träna. Jag tränar dans sen åtta år tillbaka typ. Då tränar vi både styrka, kondition och självklart dans också. Men det har fungerat för mig, jag tycker om att ta i och svettas och sen ha träningsvärk dagen efter.
Jag tycker inte man ska använda bantningsprodukter. Jag har även sett föräldrar ge bantningspiller till sina barn som är tio år. Och det är bara fel fel fel, tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Tack för dina fina kommentarer i min blogg! :) Själv älskar jag din, den är jättehärlig och kul att läsa!! :)



Kram!

2010-02-25 @ 23:08:56
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: Bögjävel - FRÅGESTUND!!!

Haha , nej det tror jag itne. Men jag tror att vi också kan bidra till vettiga saker, inte bara folk som är över arton och får rösta eller alla politiker som är 30+

2010-02-25 @ 23:14:33
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med!

2010-02-25 @ 23:46:01
URL: http://maliic.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med!

2010-02-25 @ 23:46:08
Postat av: Elin - gått ned 10 kg på en månad

Beror på vad det är för bantningsprodukter..

Jag använder Naturdiet just nu och har tappat 10 kg på en månad. Det är en kanonbra kickstart. Man vill ju snabbt bli av med de flesta kilona.. Sen fortsätter man naturligtvis att äta sunt och röra på sig och tappar då ännu mer i vikt. Fortsätter man att äta som man gjorde innan (onyttigt) går man såklart upp i vikt igen. Det handlar om att byta livsstil och då är sk. "bantningsprodukter" en bra kickstart. Man blir mer motiverad till att fortsätta vara nyttig när man ser att det gett resultat. :)

2010-02-26 @ 00:05:12
URL: http://vanillacupcakes.blogg.se/
Postat av: Wickström

Okej, oj, vad kul:) Ja, många har väl svårt för att byta livsstil och vill gärna gå tillbaka som det var.

2010-02-26 @ 00:09:23
Postat av: Paula

Tycker det är helt sjukt det där!

2010-02-26 @ 02:09:12
URL: http://shefabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0