guess what

Klockan är ett och jag är inte ett dugg trött, så nu ska jag sitta här framför datorn och göra helt meningslösa saker. Till exempel titta på the Voices hemsida vilka nya låtar som kommit ut. Sen ska jag dricka upp min grape tonic läsk (haha är det bara jag som tycker den är god?), sen ska jag fortsätta prata med min katt som inte kan svara. Tänkte bjuda han på min läsk men han ville inte ha, han är så tråkig som aldrig vill testa nya saker..

HEHE men det vill jag däremot. Jag har tittat runt lite på internet och hittat ett typ läppbalsam som gör så läpparna blir lite större. PRECIS VAD JAG BEHÖVER, jag vill förstora läpparna litegrann. (JA jag vet att jag inte behöver det, HAHA men jag bryr mig inte. ok?) Jag vill ha större för att jag vill inte ha såhär små, vilket låter som en bra idé isåfall. Och dom blir bara större om man smetar på sånt där, så man kan bestämma själv när man vill att läpparna ska bli större. SMART! hehe ska ta den här diskussionen imorgon med mamma, men jag vet hur det kommer låta: "Varför det när du har perfekta läppar? Det är bortkastade pengar, det kanske är nå lurt med det så dina läppar trillar av osv." Men GUESS WHAT, jag är tjugo och bestämmer själv :D men det är bäst att förvana de vuxna människorna. Men det är ju bara lite smet i en tub liksom, herregud


min fina godnatt-tröja


bjuder aragorn på grape tonic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0