roliga veckan

Jag har min roliga vecka och då orkar jag inte sminka mig. Jag ligger bara hemma i sängen och förblöder typ, skäller på Jonas utan anledning och försöker sticka mig en halsduk. HAHA. eeh, jag har överlevt dagen iallafall och hoppas på att få leva imorgon också för då ska jag fika med dom bästa :D hihi, för sen flyttar ännu en vän :O det blir så tomt här. Jag vill också flytta och jag ska ju det så varför skriver jag ens det. HAHA cp. Nu ska vi lägga oss och kolla på nya avsnitt av how i met your mother, hihi


Jag provade glassen som bejb gjorde och det smakade asmycket apelsin utanpå och bara is inuti, haha, men det var väl bra gjort för att vara han :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0