lite sällskap

HEHE.... jag sov till halv tre då jag äntligen orkade gå upp, så inte ska jag vända tillbaka på dygnet än. Men jag åkte hem till mamma iallafall för att äta frukost typ, börja packa och sånt. Sen åkte jag faktiskt och gymma och sola fast jag håller på att bli sjuk för alla verkar vara sjuka nu. Härligt. Har köpt tusen halstabletter och dricker te som fan, för jag vägrar bli sjuk. Jag har även hunnit med att kolla på det nya programmet Lite Sällskap på femman idag, haha, vad roliga de är :):)


nu: mys i sängen och kolla på the hills


tidigare: på gymmet astaggad och svettig


Kommentarer
Postat av: Cassi

ska vi ses och fika snart igen? :)

2010-09-07 @ 17:28:48
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: Cassi

hehe ja det har jag gjort, har skaffat mig snelugg ;)

ja det skulle vara kanon om vi kunde göra de :)

2010-09-07 @ 18:27:17
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0