if you ask me i'm ready

Dagen har varit mysigt. Vi (jag) har fixat Jonas cv eftersom det inte såg OK ut innan, haha. Så nu är det kanon och han kommer nog hitta ett jobb snabbt :):) Sen åkte vi och köpte mat, jag köpte den supergoda räksalladen, mums. Sen har vi byggt ihop en bilbana som katterna tycker är väldigt rolig och läskig, men dom gillar den :)
Sen har mamma varit här och vi har fixat med adressändring osv.
Nu har Jonas smittat mig och vi håller på att dö tillsammans.. eh. Men imorgon måste vi in till stan, och vi ska typ köpa stekpannor och duschdraperi, och godis vill jag ha! såklart.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Please, please, kom till mig i helgen. Jag tar hand om dig. Vi gosar ner dig i sängen hela helgen. Så du blir frisk.

2010-09-08 @ 08:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0