Seriöst? Jay-Z?

Haha, jaja, kuggade på uppkörningen för att jag körde för fort. Så kan det gå! Får boka en ny uppkörning snart, lär ha den iallafall innan 5/4 för annars måste jag göra om teorin också, och det har jag ingen lust med. Så ska satsa på uppkörning om en eller två veckor.
Men inte har jag haft en dålig dag för det, har fått in pengar på mitt konto idag. ÄNTLIGEN. Så imorgon ska jag ta mig ner till staden och köpa mig ett par blåa pumps om de finns kvar! Och försöka leta efter någon present till min Jonas. Han kommer snart hit och då ska vi bara mysa och kolla på dating in the dark, så jävla sjukt program.

Jag måste bara berätta en sak. Jag satt och läste någon tidning igår, så hade de ställt dagens fråga till ett antal personer med blandade åldrar. Och det stod att Jay-Z kommer till P&L och om de visste vem han var. Alla svarade nej förutom en gammal dam över 50 års åldern. Ingen annan visste vem han var!! SJUKT. Han är ju jättekänd med hur många låtar som helst, speciellt den senaste Empire state of mind. Och dessutom är han gift med Beyoncé, så jag blev helt chockad när de inte visste vem han var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0