tjugo år

SÅ. helgen har varit helt fantastisk kan jag berätta. På fredagen färgade jag håret mörk brunt och gjorde mig iordning för att glida in till stan för att hämta nyckeln till lokalen. Vi grejade iordning med musik och bål osv innan alla kom. Blev en hel del människor och en hel del alkohol. En lyckad kväll var det iallafall, speciellt när de sprutade vin över hela mig typ. Lördagen var värre, ännu mer alkohol och jag hade skitroligt hela kvällen tills jag kom hem då jag inte mådde alls bra, hehe. Men fick finaste presenten av Jonas då på natten, hihi, jättefint halsband. Älskar det! Har chillat hela dagen idag, födelsedagsfika hos mamma först. Och sen åkte vi till Jonas mamma som bjöd på pizza, fast jag åt en sallad. MUMS. Fick jättefint armband, som matchar med halsbandet. Kommer lägga upp bilder sen när jag orkar, hehe. Nu, lite festbilder innan allt folk kom :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0