timba

God morgon eller god dag, sitter i sängen med myskläder och chillar. Kan inte bli mycket bättre, kanske går ut om solen kommer fram, inte så roligt när det är så mycket moln ute. Kollad epå Farsan igår, rolig film säger jag, Jonas och Isabelle säger mycket rolig film. Den var helt okej, bättre än jag hade förväntat mig iallafall. Idag är det so you think you can dance på tv, kul! Missade det hela förra veckan när jag var i borlänge, får försöka hinna se de avsnitten innan kvällen är här.

Igår åkte jag och Jonas och köpte sånt där bröd man får med när man köper en sallad från pizzeria. Jag har fått något knäpp på det, för nu vill jag bara åka och köpa sånt bröd och dressing hehe, skiter i själva salladen. hehe, bra rolig jag är eller.

Shit, mår inte bra alls. Vet inte om det är förkylning eller allergi, förmdoligen allergi, fast det hjälper inte fast jag tar tabletterna. Jobbigt. Men jaja, ska iallafall ta mig ut nu och äta lite frukost, sitta och mysa med missen, hihi, namnet var Timba. Han är rolig :)


Timba :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0