straight to hell

VAD FAN HÄNDER?! Jag vet inte, jag är helt slut i huvudet idag, fattar ingenting. Vädret gör det inte bättre heller. Vaknade av att det åskade imorse, då fattade jag inte heller nånting. Men jag gick iallafall upp vid sju och gav katterna mat och sen somnade jag om. Vakna sent, men det var skönt, som alltid. Dansade tills det såg ut som jag hade tagit en eller två duschar ungefär, svettigt eller. Jaja, jag och Jonas gjorde lite tacos sen, det var mysigt. Ööhhhh, nu ska jag sitta och sura för att jag inte får inte dansstegen. Huvudet fattar men inte kroppen......... HEHE. irriterande. Jag blir inte heller mindre irriterad över att det är 30 seconds to mars på vh1, finns det verkligen ingenting bättre de kan spela? Det sitter jag och undrar över just nu. Ska ta och äta upp min kexchoklad, trycka på mute och lyssna på denna låt istället och sen är det GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0