storfestade

Då var helgen klar för denna vecka, har haft det mycket trevligt. Fredagen började lite lugnt innan vi drog till blötberget för att småfesta lite. Hehe, fast Isabelle STORfestade, hon var en riktig partypingla i fredags. Inte lika glad var hon i lördags när hon vaknade upp. Hon låg i princip och dog lite halvt hela dagen. Haha, skitrolig tjej. Jag och Jonas dog det lugnt med alkoholen i fredags, för jag var inte ett dugg taggad för fest. Men det var trevligt där ändå.

Igår, Lördag. Jag annie och denice drog på födelsedagsfest för att förfesta innan vi skulle på krogen. Hade en trevlig kväll tills innan man skulle åka hem, som vanligt, det är alltid någon kille som ska krångla till det eller så. Men vad skulle vi göra utan alla dessa killar, haha. Idag chillar jag, kanske ska dansa. kan inte bestämma mig om jag ska vara med eller inte.. måste fortsätta fundera. Tills dess ska jag sitta här i min säng med datorn i knät och kolla på när Jonas sitter och spelar dataspel, som vanligt alltså :)


Fredags när jag inte alls var taggad


Fredagsmys


Lördag med annie och denice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0