Peace&Love

hehe orkade inte skriva ett tag, men nu har jag köpt mig en kamera och kan ta lite bilder så nu kanske jag orkar skriva igen. Har sovit ut idag och haft mysdag efter en hel festivalvecka på peace&love. Har varit underbart väder, mycket sol och värme, vilket jag gillar skarpt! Har sett mycket bra band och nu är jag helnöjd. Kan dö lycklig typ. Tänkte lägga upp lite bilder också. Fast hann inte ta på mando diao, shout out louds eller jay-z som spelade på lördagen eftersom jag var helt kameragalen hela veckan och tog en massa onödiga kort. hehe, men det kan jag leva med.

I veckan hann jag även med att köpa mig två par nya skor, jättesnygga. Och håkan hellström dvdn, från när han spelade på p&l förra året. Underbart, bästa spelning jag har sett tror jag! Köpte mig även en klänning bara för att det var rea, haha, gillar att handla reakläder.

Ska fortsätta att vila ut mig för imorgon är det en ny vecka och jag måste se till att saker börjar hända. Sitter mest bara i solen och steker annars, men vem vill inte göra det när vädret tillåter :)


Kommentarer
Postat av: cassipassi

ÄNTLIGEN HAR DU BÖRJAT SKRIVA IGEN :DDD

saknar dig ju =(

2010-07-05 @ 02:26:18
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0