myskväll

Vad är det för jäkla väder idag, vart är solen? Jag vill ligga ute och steka, blir lite förbannad. Jag vill ha en varm sommar!! Men hur som helst så ska jag ändå ta mig ett litet dopp idag i sjön, hoppas att det är lite varmt iallafall. Jonas sa att det var 23 grader men det vet jag inte riktigt om jag tror på. Haha. Ska gymma och titta på någon asäcklig film ikväll.

Igår så åkte vi in till stan och köpte oss varsin toast, HAHA. Skulle inte på subway men jag gillade inte stället speciellt mycket så vi struntade i det. Efter det åkte vi hem till Jonas där han skulle bjuda mig på mat. Vi hade köpt potatis och sill och kall sås. mums! Och gott bröd till. Det var supergott, tände ljus och myste. Hyrde film, fast jag kom på att jag hade sett den förut, men det gjorde ingenting. Det var en riktig mysig kväll.

Sitter hemma hos pappa nu och vi ska fixa lite och så innan vi ska åka hem till Jonas igen.


bejb var söt igår :)


jag älskar min tröja med katten :) hehe


jonas somna tidigt :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0