mycket värd vecka

Det var ju ett par bra band på peace&love men mycket krockade med varann och jag ville verkligen se allt. Så vi sprang mellan alla scenerna för att hinna se lite av varje. hehe, de bästa jag såg var iallafall julian casablanas, mando diao, the hives, johnossi, shout out louds, lily allen, vampire weekend, sugarplum fairy och the kooks. Kollade även på name the pet, donkeyboy, mika, billy talent, dlk, patti smith, john fogerty, hästpojken, hoffmaestro, jay-z. Jay-z är ingen som jag brukar sitta och lyssna på direkt, men själva konserten var jättebra och det var verkligen ös. så det var kul!


tjejerna, glada och fulla

jag myser i det gröna gräset

bejb och pizzorna, hehe, blev ett par såna under veckan.

MIKA, han röjde på scen iallafall även fast hans musik inte är det bästa

sugarplum fairy, köa i solen länge men det var det värt kan jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0