lyckad fest

Blev lite stressig dag igår, vaknade halv tre på eftermiddagen, haha. Så åkte jag och bejb in till stan för att köpa lite glass för det var ju så underbart väder. Sen åkte jag hem och gjorde mig iordning inför klassfesten, blev lite sen dit men det gör ingenting. Skönt väder, jag var taggad som fan, alla andra var också taggade som fan. Myste ute i solen på bryggan innan vi drog till krogen där vi dansade tills det stängde typ :) härligt!

Idag har jag varit och köpt räksallad, så otroligt gott tycker jag. Sen har jag kollat på film, bland annat dumpa honom. Den var lite halvrolig och så, dög att kolla på en sån här seg söndagseftermiddag. Ska alldeles strax eller om en timme då, kolla på one tree hill innan jag drar mig till gymmet.

Imorgon ska jag in till stan till arbetsförmedlingen för att lämna lapp osv, sedan ska jag ta mig en vända på stan och kika på lite grejer inför min 20års fest som är på fredag. Ska bland annat köpa mig ett par lösögonfransar, lite smink, en hårfärg kanske och ett par snygga billiga skor om det finns några snygga i vår lilla stad ludvika.

här kommer lite bilder från igår :)


hanna, jag, sara, olle och kg hehe


jag, malin och någon skum kille


shots, hehe malin och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0