klassfest

Nu sitter vi i silverhöjden och chillar med godis och datorer. Fast isabelle och jonas spelar och jag skriver iallafall här. Vi ska senare kolla på skräckfilmen P2, har hört att den ska vara läskig så det hoppas jag. Finns nästan ingen skräckfilm som når upp till mina förväntningar, så är det när man är kräsen. Gillar ju att se på film när det är mörkt ute men det lär väl dröja ett tag, drygt att solen skiner så länge. Fast skönt också :) allt har väl sina för- och nackdelat antar jag. Happ, nu ska jag ut och klappa mina katter innan solen går ned. Sen sätter jag mig i soffan och kollar på håkan hellström dvdn tror jag, om det inte går något bättre på tvn. Men det verkar tveksamt.

Klassfest imorgon, ute i det fina vädret. Har sett att det ska bli skinande sol men upp till 30 plusgrader. Vilket jag hoppas på mycket så man kan ligga i solen hela dagen innan man drar iväg och festar. Om man ska festa, har inte riktigt bestämt mig än. fast jag är nog bra sugen :) eftersom det inte blev sådär mycket supa på festivalen för det var så mycket band man skulle hinna med. Vi får se hur jag gör.


Isabelle skitförbannad i bilen


Jonas lite sådär halvt chockad i bilen haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0