järbo

OJ OJ, vilken dag det var igår. Vi skulle åka till Järbo (jag vet inte vart det ligger, men nära sandviken iallafall) och hälsa på en liten del av släkten som skulle samtidigt fira mig litegrann för jag fyllt år. Fick en jättefin present, vita ljuslyktor, jättemysiga. Jag hittade även ett loppis där borta där jag fnan mig en billig tavla på Marilyn Monroe, jättenöjd med den. Fast det åker nog inte upp på väggen förrän jag flyttar hemifrån, vilket jag hoppas på ska hända väldigt snart. Aja, sen grillade vi och typ, mamma festade till litegrann, hehe. 

När vi kom hem vid elva tiden så blev det lite bråttom och åka iväg igen. Jonas och hans vänner skulle på krogen och jag lovade att vara chaufför så vi åkte in till krogen och var där hela kvällen tills vi åkte hem till Jonas kompis där de skulle efterfesta, men typ åt mat och sen kom vi hem vid fyra tiden, och jag var dötrött. 

Förövrigt så kom mina skor idag, skitsnygga. Passar utmärkt på mina fötter, vet dock inte om jag kommer använda de för de är så himla fina. Annars har vi chillat hela dagen, Jonas syster bjöd på mat. Jag åt räksallad, som vanligt, är helt tokig i det just nu.  


Isabelle var törstig

Jag var glad hehe

jag och bejb på promenad i Järbo

Bejb och jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0