hjärtat från jonas

Då har jag och bejb varit hem till mamma en sväng där Isabelle och Markus hade lagat mat tills oss :) hehe! Mår inte så bra idag, dock inte för att jag drack igår. Jag har huvudvärk, en sån där huvudvärk man kan få om det är åska på gång ute. usch usch, blä. Vill bara lägga mig ner och somna, men det går väl inte eftersom jag legat halva dagen i sängen redan, så jag är pigg och kommer vara uppe till minst tolv iallafall. Måste vila ut mig för imorgon blir det gym på morgonen, sen en fika med mina käraste och sen blir det dansträning som jag nog har bestämt mig för. Får se om jag kommer ändra mig i sista sekund, kan bli så. Jag har alltid en sån jäkla beslutångest. Så drygt att det är så jämt. Måste alltid fundera lääääääääänge, vad det än gäller. Även om det bara är om att jag ska köpa juice eller mjölk? Så måste jag fundera jättelänge. DRYGT! Jag som annars gillar impulsgrejer. Jaja, jag hann även ta ett kort på halsbandet Jonas gav mig i 20års present, blev inte så bra men det får faktiskt duga. Sen fick jag en mysbild på mina missar när de lägger här brevid mig i sängen och myser. Argaorn och Cj, puss på dom :)


Söndagsmys i sängen


hjärtat från jonas  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0