första doppet

ÅÅH mitt internet går så himla segt just nu. Fast det beror nog mest på att min bejb sitter och grejer så mycket vid sin dator.. hehe. Idag har det varit mysväder. Sov jäääääääättelänge eftersom jag låg uppe halva natten eller nästan hela natten faktiskt, och kollade på film. Sen har jag varit in till stan och fixat grejer, bland annat lösögonfransarna till fredagen!! Sen åkte vi hem och jag tog mitt första dopp för året, inte var det speciellt varmt. Men nu var det gjort iallafall. Sen åkte vi hem och grilla, alla grillade kött men jag grillade fisk. MUMS. Sen åkte jag iväg en sväng för att gymma sen hann jag även med att titta en sväng på när krikkan fortsatte att tatuera bejbs arm, kommer nog bli asbra till slut. Har även hunnit fixat all musik till fredagen, kommer bli jättekul. DANS DANS DANS! Nu ska vi äta jordgubbar och se på film.

Imorgon ska bejb på jobbintervju, håller tummarna för honom :) hihi

Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0