bokat lokal

Mina kläder har kommit, allesammans. Jättenöjd, såklart. Jag brukar aldrig vara missnöjd för jag är inte så nogrann med saker och ting. Idag har jag gymmat och solat, skönt. Sen har jag bokat lokal inför min 20års fest som är nästa fredag (16/7) hihih. Sen ringde de från en högskola idag och informerade mig lite mer och hon var jättepositiv och tyckte allt såg jättebra ut så hoppas jag kommer in där då. Ligger i kalmar så då får jag eventuellt flytta dit, men det är bara i två år så det kommer gå fort. Sen åkte jag och isabelle med när jonas skulle fortsätta tatuera sig. Nu ska vi mysa och se på film :)


från hm, jättemysiga klänningar :)


från nelly, supersnygg tycker jag!


Snyggast av dom alla, syns inte på bilden. men på är den skitsnygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0