ut på sjön

GOD MORGON eller god middag kanske. Farmor var är nyss och städa upp röran efter oss, så det var ju snällt av henne. Nu ska jag äta frukost innan Jonas kommer hem. Och jag blev jättesugen på att åka ut på sjön så jag ska fråga bejb vad han säger. För jag vågar inte åka ut själv, då kommer jag aldrig in i land igen. Imorgon ska jag ta mig en vända till stan för att kika på en ny bärbar dator som jag ska ha med mig när jag pluggar. Sen leta efter en present till Denice :D hihi, så ska jag även titta efter någon snygg klänning jag kan ha på mig på lördag.

DET ÄR SKÖNT UTE, synd att solen inte är framme och steker. Men man ska väl inte klaga, bara det är plus grader så är jag nöjd. eller, det duger. Men jag vill ha typ minst trettio grader ute, fan vad skönt det skulle vara :) Paradiset liksom.


timba är en gris :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hey boobie, när flyttar du?

2010-08-12 @ 20:20:10
Postat av: Johanna

hallå :D i september nån gång tror jag :)

2010-08-13 @ 13:01:24
Postat av: Johanna

sikket äventyr! jag måste få komma dit o mysigosa med dig då. typ hjälpa dig med möbler o sånt

2010-08-13 @ 16:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0