regntisdag

Dagen har varit mycket lång, eller den är ju lika lång som alla dagar haha. Men jag är såååå trött! Vaknade och stressade med att bränna en bra skiva tills vi skulle åka hela vägen till Västerås för att hälsa på pappa. Framförallt för att han har köpt mig en ny bärbar dator som jag ska ha i Kalmar när jag pluggar. Min gamla var typ grå och trasig haha, så nu är jag nöjda tjejen. Han bjöd oss även på god mat, tacorestaurang, mums var det! Sedan åkte vi och shoppade lite, köpte lite prylar som jag ska ta med mig till kalmar, skitsnygga typ ljusstakar eller vad man ska kalla det. Isabelle var också med på resan men man får aldrig några normala bilder på henne, så typiskt.


jonas och jag hihi


mums


pappa och jonas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0