fest och tacopaj

Herregud, vilken stressig dag det var igår. Jag sitter såklart och chillar till sista sekund, då jag ska hinna färga håret, duscha, sminka mig, laga mat, slå in present osv. Men jag hann, såklart, för jag är så himla snabb. ÖÖH, köpte typ finaste presenten till Denice, tänkte köpa till mig själv först men Denice är så snäll så hon förtjänade den :D hihi, en ljusstake av Marilyn Monroe, SKITSNYGG. Kommer passa toppen in i hennes nya lägenhet. JAJA, jag och familjen gjorde tacos hemma innan jag for iväg till Denice för att hon ska bjuda på festligheter och tacopaj, varför jag åt tacos innan jag skulle äta tacopaj, det är det ingen som vet. Hur som helst blev alla mätta och fulla så vi drog till krogen för att dansa röven av oss och sen åka hem och däcka typ. Kvällen var mystisk men det får man leva med.


klappade dessa innan jag for iväg på fest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0