en trollslända

Eeeeeeh, nyss kommit hem från stan. Tog mig en sväng in på rusta, hittade kammar och hårinpackning. Perfekt vad jag behöver till mitt hår. Nu ska jag åka till gymmet och sola, jag kanske gymmar om jag orkar. Sen blir det ansiktsmask och hårinpackning. Sen har jag lovat Jonas att laga mat idag............. så vi får se. HEHEHE.

JAG VILL SE M.I.A, hon kommer till way out west. Jag fick vara funktionär om jag ville, och jag tittade på mina arbetstider och insåg att jag inte jobbade när hon skulle spela. Men sen blev jag dum i huvudet och tackade nej som funktionär. VARFÖR?! Den frågan kommer jag ställa mig en tid framöver.



En trollslända jag hittade en gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0