can't be tamed

Ursäktar rubriken, jag vet att det är en låt av miley cyrus, och ja, jag vet att hon är kass. jag gillar inte henne alls, ser ut som hon har full käft hela tiden. Med vad, det får man väl fantisera själv. HEHEH
Godnatt. Vilken seg dag det har varit, regn och molnigt, alltid lika roligt. NOT. HEHEHE. Jag köpte lite godis eftersom det var so you think you can dance idag på tvn, och då måste man ha lite gott och tugga på. Eller så vill jag bara bli tjock WÖ. Lagade kött och potatis till Jonas medan jag gjorde typ tusen andra saker samtidigt, så köket såg ut som skit efteråt. Fattar inte varför de sägs att tjejer kan göra flera saker samtidigt, det beror väl liksom på vad det är för saker BITCHES. HAHAHAHAH ville bara lägga upp en bild på min söta aragorns så kallade tänder, han ser grym ut!


Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHHA va rolig du är. BITCHEN :D

2010-08-18 @ 20:07:49
URL: http://ssarasolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0