You hear what you want to hear, and they take what they want to take

HAHA det hände en sån äcklig sak i veckan. Jag och Jonas låg och sov i sängen och katten kommer in med en levande mus och släpper den fri i huset så den gömmer sig. Ibland orkar jag gå upp och försöka rädda livet på den så katterna inte äter upp allt utom hjärnan typ, usch. Men vissa nätter orkar jag verkligen inte, och den natten var en sån natt. Så vi somnade om medan katterna låg och vaktade på musen. Sen vaknar jag av att Jonas skriker och har värsta panik, så ser jag att musen är uppe i vår säng och springer på Jonas, sen hoppar den över på mig och sen på Jonas igen. HAHAHA Då var det panik och skrik och kuddar flög, uuuuuuuuuuuuusch,


timba låg och chilla på bilen idag


och han flyttade inte på sig när vi startade bilen och började köra lite


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skrattar..högt..för mig själv...

2010-09-13 @ 23:14:06
URL: http://jboj.blogg.se/
Postat av: sara

hahahahahah jag skrattar också högt för mig själv hahahahah :D:D:D och JA! jag ska övertala den lilla tjejen! hon har ju typ jobb o allt så WHY NOT ;)

2010-09-14 @ 08:12:54
URL: http://ssarasolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0