vilse i skogen

HAHAHA DESSUTOM skulle jag skjutsa på syster och hennes vänner, haha, långt åt helvetet typ. Tror ni jag hittar tillbaka? NEJ!! Jag kör fel flera gånger, ringer Jonas för jag får lite panik. Piper från mobilen för min mobil håller på att dö. Jag var fast i skogen för att vänta in något hemskt som skulle hända när mörkret började falla. Men icke, Jonas hann förklara vägen för mig innan mobilen dog. Mitt i allt det där hann jag stanna och ta en kort på den fina himlen och det fina vattnet, haha. AAh, men nu är det dags för fredagsmys med min bästa :)




Kommentarer
Postat av: Cassi

haha fan vad du är söt johanna! :D var en jäkla tur att han kunde förklara då :D hihi

2010-09-04 @ 12:23:49
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0