The fourth kind

Förresten så fick jag lite panik igår. Vi kollade på filmen The Fourth Kind som var en film baserad på en verklig händelse, jag trodde på allting tills någon gång i mitten av filmen, då det hände saker som jag faktiskt inte tror på. Eh, men den skrämmer mig fortfarande för det verkade så verkligt, eller så är jag bara dum i huvudet. Men de hade tydligen med verkliga ljudklipp och videoklipp så blev jag ganska rädd, fast jag är nog bara lättlurad, den var säkert inte ens verklighets baserad. Fast jag vill gärna tro det! Men den handlar om ufon, och jag trodde sen att det stod ett ufo utanför huset ungefär. Gillar inte så mycket att jag och bejb sover ensamma i huset ute i skogen. usch


Kommentarer
Postat av: Cassi

måste ses snart min snygging! saknar dig

2010-09-10 @ 12:22:31
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0