salami första gången i livet

Sitter och kollar på Boston tea party och de diskuterar vad som är kvinnligt och manligt, vilket är ett väldigt intressant ämne tycker jag. Om kvinnor förr i tiden var hemma och laga mat och män jobbade i gruvan, till exempel, så har vi alla märkt att kvinnor börjar komma ikapp männen med jobb. I dagens läge så är det många kvinnor som jobbar inom samma arbete som männen och såklart tvärtom. Men männen ligger fortfarande lite ovanför men jag tror att kvinnorna kommer gå om. Som de sa i programmet så kommer männen bli mer och mer "kvinnliga". Det är ett spännande ämne att diskutera om, och alla har nog olika åsikter.

Våfflorna var goda, jag fick smörgåstårta av min älskling när han kom hem. Och dessutom har jag smakat på salami för första gången i mitt liv. Pepparsalami. Gott var det, hur kan jag ha väntat i nästan 20 år innan jag smakade på det.. aja, nu är det gjort iallafall och jag lär nog äta det flera veckor framöver!


Kommentarer
Postat av: susy

hehe va men va nice!

jag har pluggat körkortsteori :D

2010-03-22 @ 23:00:54
URL: http://clowdy.blogg.se/
Postat av: Malin

ah nu blev jag jattesugen pa smorgastarta - mitt i natten haha!

2010-03-24 @ 02:13:42
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0