Måndag och våfflor

Måndag och klockan är ett, äntligen har jag börjat piggna till efter lördagens kalas. Lördagen började med att jag och Jonas åkte hem till hans vän och satt där ett tag, tills vi gick ner till stopet som öppnade i grängesberg. De hade gjort det jättefint därinne. Senare drog vi in till stan för att träffa resten av alla roliga människor. Var extremt roligt!!

Söndag: Vi gick upp supertidigt, typ åtta och kollade på film. 2012, tycker den var dålig på dvd men att den var asbra på bio, effekterna var mycket mer extrema då. Aja, sen gick jag och sov lite till vid tolvtiden, sen blev jag lite stressad med att göra mig iordning igen för vi skulle till Jonas mamma och äta tårta och mysa. Han fick en JÄTTEFIN klocka, kanske lägger upp en bild på den sen.
Sen beställde vi pizza & sallad och åkte hem till mig för att se på Gossip Girl, Wipeout och Ballar av stål.
Sen somnade vi. Det har varit en underbar helg med andra ord.

Nu ska jag försöka klämma i mig lite frukost för att senare orka klä mig lite fint och åka till farmor som bjuder på våfflor idag. MM GOTT, älskar våfflor med GLASS!

Har också ringt körskolan och fick en ny uppkörningstid, 31/3. Så nästa onsdag alltså, då ska jag försöka att inte köra så fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0