tatuering


Nu sitter jag med färgen i håret, ska alldeles typ nu skölja ur det!
Jag börjar bli sugen på att tatuera mig igen, men jag vet inte vad. Någon som har något bra tips? helst tatueringar utan färg, jag är inte så mycket för tatueringar med färg. Inte på mig själv iallafall. Fast det kan vara bra snyggt på andra. Men skulle jag hitta någon som var mycket snyggare med färg så skulle jag självklart tatuera färg!
Det där är min andra tatuering jag har gjort.
Jag lyssnar på musik jämt, det är det bästa som finns typ, och då var jag tvungen att tatuera in det.
haha, helt crazy. Mamma och pappa gillade det nog inte, verkade inte så på deras reaktioner. Men, jag tror de tycker att det blev bättre än vad de väntade sig.
Jag tycker den är skitsnygg och jag kommer aldrig ångra mig.
Och den sitter ju på ryggen så jag ser den aldrig heller.

Nu blir det att duscha och så för snart slutar min älskling och då ska vi åka och ÄTA PIZZA. Gott!
OJ nu kom marina and the diamonds - mowgli's road på ztv, BRA LÅT!


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

snygg tatuering =)

2010-02-25 @ 15:22:49
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Johanna

tack :)

2010-02-25 @ 16:07:51
Postat av: Jennie

Hej ! :)

fin blogg !

allt bra denna torsdag ?



Kolla gärna på min videoblogg ;) Kommentera vad du tycker om min outfit ! ;d



Puss & Kram

Jennie

2010-02-25 @ 17:55:55
URL: http://jennieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0