So you think you can dance

Jag sitter och kollar på so you think you can dance, sista dansparet har dansat och sista dansen ÄGDE! Det var ett hiphopnummer, med Rusell och Kathryn. Måste säga att Rusell lär komma långt, han äger alla dansstilar även fast han aldrig gått på någon dansskola och lärt sig. Det skulle inte alls förvåna mig om han skulle vinna det hela! Finalen är imorgon, ser mycket fram emot det. Det har nog varit den bästa säsongen hittills. Jag blir så himla sugen på och dansa, var så länge sen nu. Det rycker i bena på mig när jag ser andra dansar. Snart lär det vara dags! Spännade är det också med alla säsongspremiärer som börjar nästa vecka, ser mycket fram emot det. Har saknat alla programmen nu över julen. Nu börjar en dokumentär som jag ska kika lite på innan jag går och lägger mig. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0