Godmorgon

Gick nyligen upp ur sängen, var helt slut imorse. Men min huvudvärk är fortfarande borta, vilket är toppen! Solen skiner och jag känner mig äntligen på lite bättre humör. Pappa kom nyss hem och gav mig pengar också, så då ska jag städa lite nu så blir det rättvist, hehe. Ska även säga att mina katter var lite dryga imorse när de kom in och väckte mig, de kommer alltid in samma tid på morgon. Omkring 05.00, då är inte jag så sugen på att gå upp och ge de lite mat. haha, så de får vänta en, två timmar iallafall. Jag blir lite less också, jag köpte kattgodis som de inte äter??? De brukar vara helt galna i godis, men inte det här som jag köpte hur mycket som helst av. Haha, otur. Ska gå och ta en dusch när det slutar gå bra låtar på ztv :) Ska lägga upp bilder på katterna sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0