Godkväll

Pizzan var väldigt god, blev jättemätt! Imorgon får jag tag på en mycket bra kamera, då tänkte jag ta lite bilder och lägga upp. Bland annat på skor, jag är ju skotokig så jag tänkte visa vilka skor som jag är kär i just nu! Imorgon kommer det bli bra. Jag ska upp tidigt och fika med min kära vän Annie, gud det var så länge sen! Sen ska jag åka och sola, skönt. Sen blir det mys hela kvällen om det inte skulle dyka upp en rolig fest kanske, vem vet? Om ett tag kommer bejb hit och vi ska mysa och titta på vampire diaries. Jag tycker personligen att serien är dålig och de har tagit jättemycket från twilight, även om de gjort om lite så märks det att själva idén är densamma. Och jag förstår inte hur man tänker då. Vill man inte komma med något nytt som blir ännu större så de tjänar ännu mer pengar? Alla blev som "besatta" av twilight, och då kan man inte komma med en serie som nästan är exakt likadan. Man måste ju komma med något nytt! FAN. Blir så förbannad, jag såg jättemycket fram emot serien och hade så höga förväntningar och jag blev så besviken. Jag visste ju att den handlade om vampyrer, vilket vissa tycker är spännande och till och med sexigt. Och jag förstår det, för jag har sett twilight filmerna tusen gånger typ och har inte än tröttnat. Men jag trodde det skulle vara en helt annan idé bakom handlingen, och att allt skulle vara annorlunda och BÄTTRE än twilight. Men så var det inte, vilket jag tycker är tråkigt.  Jag ville se något nytt men fick bara se en dålig version av twilight.


Elin, Annie, Denice, Jag och Sanna på balen!


En mysig sommarbild på mig och Annie.
Sommaren 09


Kommentarer
Postat av: anna

fin header :)

2010-02-25 @ 18:29:29
URL: http://akaarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0