blogg?

Ja, haha. Vi får väl se hur det går denna gång att blogga, inte lätt när det inte händer så mycket. Vill helst bara sitta inne hela vintern och inte sätta en fot utanför dörren! Men, så kan man inte leva.

Klockan är 00.34 och min huvudvärk har äntligen gått över, har haft ont i nacken och huvudet i tre dagar i sträck eller något sånt. Vilket är väldigt ovanligt för mig, jag har nästan aldrig ont i huvudet. Jag gillar inte heller att ta ipren, alvedon, ibumetin eller någon annan form av tablett men nu fick det vara nog så jag fick lov att ta en nu ikväll. Sitter och kollar på ztv och just nu går låten video phone med beyoncé & lady gaga, det är inte alls lady gagas stil så det ser bara lustigt ut tycker jag. Måste också skriva att jag köpte fyra fiskar förra veckan och nu är en fisk borta, lite tråkigt att de bara ska försvinna. Har tittat runt i hela aquariet men har inte hittat någon, stackars liten som bara försvann. Men samtidigt har vi en "monsterfisk", så det var säkert han som åt upp den lilla. Så jag lär väl ta och köpa massa fler fiskar nu i veckan! Nu tänkte jag gå och sova, ska upp innan sju imorgonbitti och passa på att åka med min bejb in till stan. Så slipper jag sitta fast i den här hålan (silverland) hela dagen ensam.

Färgar kanske håret i veckan, mamma vill så gärna att jag ska ha mörkt hår. Fast innan det blir brunt igen så blir det rött, det är jag helt hundra på! Fast jag är osäker på om jag ska färga det än, tänkte vänta till sommaren. Vi får se vad som bestäms nu i veckan.

GODNATT

OJ NU KOM Florence + and the machine - you've got the love på tvn! så jävla bra låt, lägger mig och sover efter den. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0