xxxo

HEMSK NATT, jag försökte somna i fyra timmar. Så vid fyra tiden inatt kunde jag somna, jobbigt för pappa väckte mig imorse och fråga om jag kunde köra han. ALLTSÅ, det lät något utanför huset hela natten, så jag väckte Jonas och fråga om han kunde följa med mig ut och kolla vad det var som lät. ASRÄDD, jag vågade inte gå ut själv. hehe, men men, jag vet inte vad det var som lät, men läskigt var det. Medan jag inte kunde somna så började jag kolla på serien The Sopranos, bra serie. Ska nog kolla på hela säsong ett idag. FAST JAG VILL FESTA :D men vi ska inte festa förrän imorgon så jag får väl vänta tills dess. Nu bjuder farmor på mat innan jag drar inte till stan och shoppar, mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0