snacka skit

HALLÅ! JAG HAR HAFT EN KANON BRA DAG, jag vet inte varför jag skriver med caps lock men jag vill typ skrika ut för att jag hade en sån bra kväll. okej? Jag var som sagt inne och fikade med billie och människorna, jag var astrött. Jag har knappt sovit något alls inatt, så jag sov i princip under bilresan dit och hem. Sen skulle jag åka in till stan vid 18.00 och möta upp mina vänner som hade den bra överraskningen. Jag var fortfarande trött som FAN men direkt jag såg mina vänner så vakna jag till. HIHI, dom är söta och bästa och allt bra som man kan vara :) OCH SEN fick jag en ögonbindel även kallat toapapper för mina ögon medan Annie körde som en idiot, hon körde tusen varv i rondellen kände jag och hon var inte snål på gasen heller. Men vi kom fram oskadda, tur var det. Sedan stod alla och klappa en hund som inte jag såg så jag fattade ingenting,aja. Hur som helst, så fick jag ta av mig toapappret, ÄNTLIGEN, så såg jag att vi var i mysstugan i grängesberg. Det är nog den enda bra saken med grängesberg också. Vi åt jätte, jätte, jättegod mat tills alla sprack. Eller nej, vi sprack inte, men det var inte så långt ifrån heller. Efter det så la vi oss i bubbelbadet, JA, bubbel hihihi. Sanna satte på typ ashög musik så ingen hörde vad någon annan sa, och det var schlager. Så vissa drunkna. Eller nej men vi stängde av musiken och bubblorna och låg i badet i timmar och SNACKADE SÅ JÄVLA MYCKET SKIT och viktiga saker såklart. HEHE, allt detta för att jag nyligen fyllt tjugo år alltså, + lite att Denice fyller tjugo på lördag. Det var den bästa kvällen på länge och jag lovar att vi skulle kunna hålla på sådär hur länge vi fick, men stället ville ju stänga någon gång så. Vi åt lite tårta som avslutning och sen var det dags att åka hem. Det var en underbar kväll med mina käraste :D och det här kommer vi nog göra om många gånger!


sanna jag denice sara och sara


sara sara jag denice och annie


sara denice sara jag och annie

sara och denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0