mina tjocka yngel

Läste igår att Lily Allen är gravid, så det var ju trevligt för henne isåfall. Hon är iallafall en mycket snygg kvinna tycker jag. hehe, bra musik gör hon också, för det mesta. Jag har lyssnat mycket på Back to the start med henne, den var så jävla bra live på peace&love och sen gjorde hon faktiskt womanizer sjukt bra på way out west förra året!

MEN vilken värme det är idag, väldigt trevligt. Ska chilla hemma med bejb idag, försöker övertala han att dricka lite vin med mig idag. Det skulle vara mys. Sen imorgon är fest inplanerat, fast jag är inte så sugen. Eller sugen är jag väl men räcker pengarna? Hm, mamma och pappa ger mig väldigt mycket pengar utöver det jag får själv. Blev stressad nu över att börja plugga i höst. Måste leta lägenhet, fixa med studielån osv..


mina fina yngel, jag tror jag ger dom för mycket mat
alla är lite smårunda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0