fredagsmys

Jag har precis kommit hem från stan. Vi har varit in och ätit pizza, gott som fan var det. Nu ska vi lägga oss och kolla på film och mysa hela kvällen. Taggar inför imorgon, då är det fest!

Det är så varmt, men vad spelar det för roll när solen inte är framme. Jag vill ligga ute i solen och steka, inte ute i värmen bara. Just nu är det också jätte molnigt, och kvavt. Hoppas det blir åska. Är det nåting jag kommer sakna när jag flyttar så är det mina katter, hiihi. och vännerna och familj såklart. Men mina kissar, herregud, nu ska jag mysa med dom också hela kvällen.


cj är lite galen idag


aragorn chillar ute i värmen


xena vill aldrig vara med på kort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0